خبرهای داغ:
نشست صمیمی رئیس کتابخانه های شهرستان و کتاب داران خرمشهر با امام محترم جمعه به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در محل دفتر امام جمعه خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۰۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ در این دیدار رییس اداره کتابخانه های عمومی و کتابداران شهرستان آقای مرادی ضمن تشکر از فرصتی که حجت الاسلام والمسلمین عادلپور در اختیار همکاران مجموعه کتابخانه های شهرستان قرار دادند، گزارشی مختصری از فعالیت های کتابخانه ها ارائه داد.

مدیر کتابخانه های شهرستان از امام جمعه محترم شهرستان خواستند نسبت به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سرانه مطالعه در بین خانواده ها مساعدت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عادلپور در این دیدار ضمن تبریک این هفته به اهالی کتاب و میهمانان جلسه؛ در خصوص اهمیت مطالعه و جایگاه آن در دین مبین اسلام مطالب مشروحی ایراد نمودند واز اهتمام و زحمات عزیزان مسئول قدردانی کردند .

گفتنی است مسئول کتابخانه های شهرستان و همکاران ایشان در این مدت فعالیت ها و تلاشهای خوبی در جهت رونق هر چه بهتر و بیشتر امر کتابخوانی با حضور در ادارات، ارگانها،سازمانها، مدارس، پایگاههای بسیج و مساجد سطح شهرستان انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها